9 Ocak 2011 Pazar

Arşivden - 1

Çaytostayran'daki ilk yazım. 05 Aralık 2009'dan. Yok üç mühendismiş de, belki başkaları da olurmuş da ileride bilmem ne. Ne fazlası ne üçü! Sattın ulan adamı :) Bir güldürüp bir hüzünlendirecekmişim bak bak. Çağrışım hastalığı da o zamandan duruyormuş. Yalnız paraphrase esprim iyiymiş. Takdir ettim kendimi.

Açıldık! 
 
Merhaba,

Biliyorum, çok klişe bir başlık ama ne yapayım benim yaratıcılık düzeyim de anca bu seviyede. Burayı okuyanların bana alışması gerekecek. 

Sanırım birçok kişi blog okuyordur ve ara ara ulan benim neyim eksik niye ben de yazmıyorum diye düşünüyordur. Ama iş yazma olayına gelince ya üşeniyordur ya da başka uğraşlar çıkarıp ertesi gün başka bir bloga bakarken bu düşünce yine aklına gelene kadar erteliyordur. Bunun nedeni de yazı yazmanın hakikaten zor olması. Bunu kompozisyon dersleri 3ten yukarısını görmemiş biri olarak söylemiyorum(!). Yazı yazarken insanın aklını en çok karıştıran, onu en çok meraklandıran şey ilk önce okunup okunmayacağı daha sonra insanların beğenip beğenmeyeceği. 

Aslında böyle olmaması lazım. Günlük ulan işte altı üstü zaten sadece kendin oku diye özünde (bu kelimeye de hastayım). Ama insanoğlunun kendini beğendirme dürtüsü pek fena.

Sonuçta bir şekilde göze aldık girdik bu yola. Bundan sonra kesintisiz yazacağız umarım. "Ulan ne özgüvensiz adammış bu da" dediniz di mi? Demeyin. 
Üç ayrı insan, üç farklı yaşamdan bu sayfaya akanlar mutlaka güzel bir kaynak oluşturacaktır. Kim bilir belki sayımız artar ileride! Sonuçta hayatta ne varsa burada da o olacak. (Bu cümleyi de 'hayata dair ne varsa' klişesinden paraphrase yaptım. Klişe olayını söylemiştim yazının başında di mi :) ) 

Bir gönderiyi okuduğunuzda içinizden‘hay ben sizin espri anlayışınıza’ demenize rağmen suratınızda pis bir gülümseme oluşmasına engel olamayacakken, bir üsttekinde okuduklarınızın kalbinizi sıkıştırdığını hissedeceksiniz.

Yavaş yavaş tanırsınız artık bizleri de. Üçümüz de mühendisiz diyipte kimsenin 'oha! amma abazan ortammış burası' demesini istemem. 

Hadi rasgele!
Düzenleme: Ben bu yazıyı 2 gün önce yazmıştım ama aksilik işte anca gönderebildim. Ben gönderene kadar adamlar başlatmışlar bile. Neyse. Hadi hayırlurlossun! 

2 yorum:

ilnevyA dedi ki...

Ben nolucam Hüsnüüü.

rsn dedi ki...

sen 3 mühendis edecek kadar okul okudun olm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...