13 Ocak 2011 Perşembe

İroni


Nöbet iznini fırsat bularak kredi kartı borcumu ve apartman aidatını yatırmak için çarşıya gittim bugün. Zaten burada arkadaşım olmadığı ve tek başıma dolaşmayı sevmediğim için öyle gezmeye falan çıkmıyorum. Ya alışveriş yapıyorum ya da işlerimi hallediyorum bugünkü gibi.

Hazır gitmişken yılbaşında verdikleri carrefour çeklerinden aldım yanıma iki tane (2x50 TL), eve birşeyler alırım gelirken diye düşünerek. 

Gerizekalı gibi katlamak istemedim belki kasada ayak yaparlar diye, önce yan cebine koydum montun. Apartmandan dışarı çıkıp durağa doğru yürürken oturunca yan cepte kırışacağı aklıma geldi ve iç cebe koydum. İç cebin ağzını da yatay değil, dikey yapmışlar ne gerek varsa. Çok zeki olduğum için yine katlamıyorum tabi.

Tam işleri hallettim markete doğru gidecektim ki bir baktım yok çekler. Aradım taradım bulamadım ve kendime söve söve eve geri geldim. 

İlk farkettiğimde bakmıştım acaba cep delindi de astarın içine mi düştü çekler diye ama yine de eve geldiğimde tekrar kontrol ettim. Yoktu elbette fakat bakarken montun tam omuz kısmında birşey farkettim.

Kuş pislemişti üstüme. Gülümsedim kendi kendime, bu nasıl bir ironidir diye düşünerek...

Umarım gerçekten ihtiyacı olan biri bulmuştur o çekleri. 

3 yorum:

ilnevyA dedi ki...

Gerçekten ihtiyacı olan biziz :D Dönüp dolaşıp bize gelecek o çekler. Yine iyi alışverişi tamamladıktan sonra farketme durumun olmamış. Bizim son büyük market alışverişimize benzerdi.

Büşra Bayram dedi ki...

ahahahahha :D Yazık olmuş ama kuş pislemesi iyidir derler :p :D

rsn dedi ki...

yılbaşında babayı aldım, bilyonerden z4 çıkmadı, şimdi tek umudum mopaş :D bakalım görücez kuş pisliğinin konsantrasyonunu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...