9 Ocak 2011 Pazar

Arşivden - 9

24 Ocak 2010. En sevdiğim...

Bir Delinin Sayıklamaları 


- Acıyor mu?

- İlk başta çok acıdı. Ama şimdi sızlıyor sadece.

- Yapamayacağını sanıyordum.

- Ben de öyle sanırdım. Sanırım her şey o sınırı bir an geçebilmek ile ilgili.

- Cesurmuşsun.

- Tam tersi olmasın?

- Haklısın, arkandan korkak diyecekler.

- Desinler boşver, buralarda olmayacağım.

- Nerede olacaksın?

- Bilmiyorum.

- İşin ne olacak, arkadaşların, dostların?

- Bulurlar yerime koyacak birilerini.

- Ailen ne olacak? Atlatırlar mı?

- Geçer acıları yavaş yavaş.

- Seninkiler de geçerdi belki de.

- Geçmezdi.

- Nereden biliyorsun?

- Biliyorum işte!

- Kardeşlerin ne yapacak?

- Unuturlar.

- Nasıl unutsunlar?

- Ben bunları düşünmedim mi sanıyorsun?

- Başka bir çare bulurduk belki?

- Ne buldun bugüne kadar? Ne faydan oldu bana?

- Üzgünüm.

- Ben de.

- Daha yavaş akıyor artık, uyuşmaya başladın mı?

- Sanırım. Sızı tüm vücuduma yayılıyor gibi.

- Çok aktı.

- Temizlerler.

- Sigara?

- Ellerimi kaldıramıyorum.

- Aramaya çalışalım mı birilerini, belki yetişirler?

- Ya kurtulursam? Bununla yaşayamam ki.

- Gideriz buralardan. Kimsenin bizi tanıyamayacağı bir yere.

- Saçmalama. Nasıl, ne ile? Kendimden nasıl kaçacağım, senden?

- …

- Hem şimdi de onu yapmıyor muyum?

- Değer miydi?

- 10 dk önce değerdi.

- Ya şimdi?

- Sorma bunu.

- Değmezdi değil mi? Onlara bu utancı yaşattığın için üzülüyorsun.

- Bak yine aynı şeye geliyor. Artık başkalarını düşünmek istemiyorum.

- Artık hiçbir şey düşünmek zorunda kalmayacaksın.

- Umarım.

- Not falan bıraksa mıydın?

- Bu dünyada bir şey bırakmak istemiyorum.

- Anlarlardı belki.

- Anlayamazlar.

- Ne sanıyorsun ki kendini? Neyi anlayamayacaklar?

- Kes artık!

- Susmamı ister misin?

- Hayır, bırakma beni.

- Seni bırakamayacağımı biliyorsun.

- Gittiğim yerde de benimle olacak mısın?

- Bilmiyorum.

- Güzel şeyler de yaptık beraber di mi?

- Ne o? Hayatın gözünün önünden falan mı geçmeye başladı?

- Hayır.

- Nefesim daraldı.

- Camı aç.

- Çok komik!

- Özür dilerim.

- Önemi yok. Artık hiçbir şeyin önemi yok.

- Sonuna geldik galiba. Hazır mısın?

- Hazırım, sen?

- Ben senim unuttun mu?

- Gidelim o zaman.

- Gidelim…

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...